سفارش تبلیغ
صبا ویژن

گوکل ادوردز چیست

 

بسیاری از کاربران پس از تهیه هاست و دامنه در پی ان هستند که وب سایت خود را در معرض بازدید قرار دهند . در این مورد میتوانند با یک seo  کار وب سایت را بازدید صفحه خود را افزایش دهند . همچنین اخیرا گوگل ابزاری را قرار داده است به نام گوگل ادوردز که در ادامه توضیحات لازم آمده است.

گوکل ادوردز چیست؟

 

 

گوگل ادوردز  سیستم است در گوگل برای کمک به شما در بازاریابی محصولات یا سرویس های خود در موتور جستجوی   گوگل و سایت های وابسته شما می باشد، از طریق استفاده از یک آگهی متنی قرار داده شده است که در هنگام جستجوی عبارات مربوط به تبلیغ شما ظاهر می شود، به عنوان یک تبلیغاتی سیستم پرداخت به ازای هر کلیک است، به این معنی که شما می توانید از طریق آگهی های تبلیغاتی خود از طریق پیشنهادات برای یک سری از عبارات ظاهر شود، اما شما تنها مبلغی را که پیشنهاد دادید پرداخت می کنید اگر کسی بر روی تبلیغ شما به عنوان یک جستجو از یک وب کلیک کند ، یعنی پرداخت به ازای هر کلیک! 

برای یک سرمایه گذاری بهتر و نشان دادن محصولات یک وب سایت پیشنهاد می شود که از سرویس گوگل ادودز استفاده بشود . به طور مثال یک وب سایتی به جای آنکه هزینه زیادی برای تبلیغات وب سایت خود کند و یا تیم برنامه نویسی داشته باشد با تنها یادگیری گوگل ادورد می تواند بعد از مدتی فروش محصولات سایت خود را چندین برابر نماید . گوگل ادوردز یک سرویس تبلیغاتی می باشد که یک طراح وب سایت برای فروش محصولات داخل وب سایت از کلمات کلیدی استفاده می کند که در هنگام جستجو توسط کاربران آن لینک نمایش داده می شود و کاربر به صفحه مورد نظر خود که دارای محصول مرتبط می باشد ارجاع داده خواهد شد .

 

شارژ گوگل ادوردز

 

برای بیان بهتر میتوان گفت که گوگل ادوردز مانند سیستمی می باشد برای بازاریابی که کاربران دارای محصول با پرداخت پول بیشتر برنده آن تبلیغ می باشند ، منتهی گوگل بحث هزینه را به طور کامل دخیل نمیداند و از فرمولی استفاده می کند که بیانگر کیفیت آن لینک تبلیغی و وب سایت شود که شامل کیفیت و هزینه می باشد که اگر محصولی دارای چنین پارامتر هایی باشد برنده مراجعه کاربر به آن محصول و طبعا خرید آن می باشد .با توجه به کلمات کلیدی که در تبلیغ محصول خود ارایه کرده اید و آن را در گوگل ادوردز وارد کرده اید ، این سیستم تعداد کلیک هایی که بر روی آگهی شما وارد شده است را به طور خود کار می شمارد و سپس از شما هزینه دریافت می کند. نیازی به هزینه های گزاف در تبلیغات خود ندارید ، میتوانید با بودجه محدود اقدام به ورود به سیستم گوگل ادوردز نمایید ، در طی این مسیر حتما صبور باشید زیرا که این سیستم نیاز به زمان دارد . البته گوگل پیشنهادی را در معرض نمایش بهتر قرار می دهد که به خاطر آن هزینه بیشتری پرداخت شده باشد . البته اگر سابقه محصول و یا تبلیغ شما دارای کیفیت مناسبی باشد هزینه دریافتی گوگل به مراتب پایین تر می باشد .این را توجه نمایید که این سیستم به گونه ای نیست با پرداخت هزینه زیاد آن تبلیغ به نمایش در آید بلکه با پارامتر کیفیت بسیار در آن دخیل است .باید با این سیستم در آینده یک کاربر را که به عنوان بازدید کننده می باشد را به یک مشتری تبدیل نمایید .

 


 

پنل ادوردز

ثبت نام در این پنل کاملا رایگان میباشد ، شما تنها کافیست در این سیستم ثبت نام کرده و با وارد کردن ایمیل و وب سایت و سپس تعیین بودجه اولیه در آن کار خود را شروع نمایید . سپس باید کلمات کلیدی خود را برا تبلیغ آماده کرده و وارد رقابت شوید . شما میتوانید مقدار هزینه ویا سودی که در فروش ان محصول بدست می اورید را براورد و سهم گوگل را برای تبلیغ محصول به آن پرداخت کنید .پنل گوگل ادوردز در عین سادگی دارای پیچیدگی های زیادی می باشد که برای یادگیری و نتیجه مطلوب باید زمان بسیاری را صرف کرد زیرا که ازین جا به بعد باید با وب سایت های دیگر و محصولاتشان رقابت کرد .

 

شارژ  ادوردز

 

شارژ گوگل ادوردز

بسیاری از شرکت ها این قابلیت را به شما می دهد که با پرداخت مبلغی گوگل ادوردز خود را شارژ کرده و از آن برای پرداخت هزینه تبلیغات استفاده کرد . در صورتی که دارای کیف پول های بین المللی می باشید میتوانید این کار را خودتان انجام دهید . با وارد شدن به اکانت در قسمت پرداخت میتوانید مقدار شارژ پنل را وارد کرده و هزینه را پرداخت نمایید .

 

مزایای ادوردز

در ابتدای کار در صورتی که از گوگل ادوردز استفاده میکنید نباید تبلیغ زیادی داشته باشید زیرا که گوگل در ابتدا به دنبال کیفیت محصول خریداری شده از وب سایت شما میباشد و هر بار که خریدی صورت بگیرد به صورت اتوماتیک کدی به سیستم ارجاع داده میشود و خرید از وب سایت شما در گوگل ادوردز ثبت خواهد شد .بعد از تایید کیفیت محصول در تبلیغ اول توسط گوگل میتوانید تبلیغ های بعدی را ایجاد کنید .نیازی به این نیست که شما بصورت لحظه ای برای تبلیغ محصولات پشت سیستم بشینید زیرا که گوگل ادوردز نیاز به زمان دارد و پس از مدتی محصول شما در تبلیغات ظاهر خواهد شد ممکن است برای حصول نتایج نیاز به چندین ماه باشد . با توجه به آماری که از تبلیغ در پنل مدیریتی خود بدست آورده اید میتوانید میزان این تبلیغ را زیاد تر کرده و بعد از مدتی به نتایج دلخواه برسید .